הפיגוע הנורא ברמות: תגובות בכל המערכת הפוליטית

מערכת האתר 5 Comment on הפיגוע הנורא ברמות: תגובות בכל המערכת הפוליטית

תגובות רבות במערכת הפוליטית נוכח הפיגוע הדריסה האיום בכניסה לירושלים וביציאה מרמות בו נהרגו שניים בהם ילד בן 6 ואברך כבן 20. בפיגוע נפצעו עוד חמישה שמטופלים בבית החולים שערי צדק

21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ הרב ישראל אייכלר: "מעי מעי על חלליהם". שוב פיגוע בערב שבת, של מחבלים תושבי ירושלים. בן עוולה משכונה שכנה, דרס בזדון ובחמת רצח משפחה שלימה לבושה בגדי שבת שחיכתה בתחנת אוטובוס שבושש לבא, עד שהגיע השטן ומחץ אותם. מוחם של תינוקות של בית רבן, רוצצו בחרב הרכב. אין טעם בעיסוק בפרטים טכניים בלבד, שמסיחים את הדעת מלהתפלל ולחשוב: "על מה עשה ה' ככה לארץ הזאת". איך נפלו אבות על בנים ובנות בחיק אימותם. רק "בתשובה תפילה וצדקה מעבירין את רוע הגזירה". לא בחיל ולא בכוח כי אם ברוחי אמר ה'. "ארץ אל תכסי דמם ואל יהי מקום לזעקתם". אין לנו מדינה ואין לנו מלך אלא אתה. "אבינו מלכנו נקום נקמת דם עבדיך השפוך".

יו״ר הקואליציה ח״כ אופיר כץ: שוב נקרע הלב, שוב דם שנשפך. התגובה לחיות האלה צריכה להיות קשה ומרתיעה, ללא רחמים, לא יתכן שאין בהם שום פחד. בשבוע הבא נגיב בסיום החקיקה על גירוש ושלילת אזרחות למחבלים, ומי שמתכוון להתנגד מוזמן להסביר את זה למשפחות השכולות. האחריות למנוע את הפיגוע הבא היא עלינו, לא על אף משפטן.ח״כ חנוך מילביצקי בתגובה לפיגוע הקשה בירושלים:

הלב נשבר נוכח זוועות המרצחים הערבים. גם הפעם המחבל הוא בעל ת.ז כחולה. בראשון עולה בממשלה הצ״ח שיזמתי לגירוש משפחות מחבלים ואם למישהו היה צורך בתזכורת לגבי נחיצות החוק, אנו מקבלים אותה בצורה הכואבת ביותר. התנגדותה של מיארה לחוק אינה מוסרית ואינה ערכית. כך או אחרת, החוק יעבור.

התייחסות נשיא המדינה יצחק הרצוג לפיגוע שאירע בירושלים: ״רגע לפני כניסת השבת, וליבנו דואב בכאב נורא כשמחבל מתועב גדע את חייהם של ילד קטן ובחור צעיר בפיגוע דריסה בירושלים. יחד עם כל עם ישראל, אני כואב את כאב המשפחות ומתפלל לרפואת הפצועים. שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבוא. מחזק את כוחות הביטחון הפועלים בנחישות בהגנה על אזרחי ישראל.״

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי: פיגוע רודף פיגוע. הלב נשבר ומתרסק לרסיסים. מעולם לא הייתה ממשלה שדרדרה את המדינה לאחור בכל פרמטר אפשרי בתוך חודש אחד בלבד. חבורה של אנשים חדלי אישים השתלטה על ההגה של המדינה. עסוקים בגימיקים במקום במהות. אין נחמה שניתן לשלוח למשפחות הנרצחים בשעה קשה כזו. נורא. פשוט נורא.

השר ניר ברקת: הלב נשבר מהתוצאה הקשה של הפיגוע הרצחני בירושלים שגבה עד עתה שני נרצחים בני משפחה אחת בהם ילד יהודי בן 6 בלבד שכל עתידו לפניו. יחד עם כל עם ישראל אני מתפלל לרפואתם המהירה של הפצועים. כל מחבל מקבל מאבו מאזן תשלום של 4 מיליון ש״ח תמורת הרצח שביצע. הרשות הפלסטינית מניעה את הטרור באמצעות תשלום של 4 מיליון ש״ח לכל מחבל עבור רצח יהודים. בלתי נתפס שאבו מאזן והרשות הפלסטינית משלמים למחבלים עבור רצח יהודים חפים מפשע והעולם שותק. עלינו לעשות הכל כדי לעצור זאת בהקדם האפשרי

יו״ר ועדת החינוך ח״כ יוסי טייב: הלב נשבר לנוכח הפיגוע הקשה ע״י מחבל נתעב ערב שבת קודש, הטרור לא נח לרגע ואנחנו מחוייבים להכות בו ביד קשה. שולח תנחומים למשפחות הנרצחים ומתפלל לרפואתם השלמה של הפצועים.

שר התפוצות עמיחי שיקלי: ‏ייבוא ארגון הטרור אש״ף מטוניס לארצנו מתברר כאסון אסטרטגי מהחמורים בתולדות ישראל. מעבר להאצת גירוש משפחות מחבלים והריסה מיידית של בתיהם, יש לגבות מחיר כבד מרשות הטרור הפלסטינית שגידלה כאן דור של צעירים ברוח הנוער ההיטלראי. יהי זכר הנרצחים ברוך, הי״ד.

השר חיים ביטון: הלב נקרע לראות משפחות עם ילדיהים הלבושים כמלאכים בלבן לכבוד השבת מתבוססים בדמם, כשמחבל ארור צמא דם גדע את חייהם ברגע. תנחומיי למשפחות הנרצחים ומתפלל לרפואתם של הפצועים . שבת היא מלזעוק ורפואה קרובה לבא.

מ"מ ראש עירית ירושלים ויו"ר "דגל התורה" בעיר אליעזר ראוכברגר: "הלב נקרע ממעשהו של מחבל נתעב שביצע פיגוע רצחני בעש"ק, ביהודים שכל חטאם הוא היותם יהודים. זהו רגע קשה והלב ממאן להאמין על חיים צעירים שנגדעו ברגע. אני שולח איחולי החלמה לפצועים, וקורא לכוחות הביטחון לעשות הכל כדי למגר את הטרור ולהשיב את הביטחון לאזרחי ירושלים ורחובות העיר".

שר האוצר, חבר הקבינט המדיני בטחוני בצלאל סמוטריץ׳: "כואב כואב כואב. האחריות כבדה ומדירה שינה מעיניי. מתחייב לעשות הכל, אבל הכל, כדי להביא בעזרת השם ביטחון לאזרחי ישראל. ‏יש לנו עסק עם מפלצות שמזכירות לנו שוב ושוב מי האויב האמיתי שכולנו חייבים להיות אחים ומאוחדים במלחמת החורמה נגדו. במאבק חסר פשרות בטרור, בצעדים קשים נגד תומכיו, ובתנופת בניה ופיתוח אדירה בכל מרחבי ארצנו שתבהיר לאויב שהוא לעולם לא ישיג את מטרתו לגרש אותנו מארצנו. ‏נְקָמָה כָזֹאת, נִקְמַת דַּם יֶלֶד קָטָן ‏עוֹד לֹא-בָרָא הַשָּׂטָן.

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש: "אני מזועזע מהדיווחים המגיעים מזירת הפיגוע הקשה בירושלים. מחבל נתעב שמחפש לרצוח ילדים ומשפחות רגע לפני שבת קודש. כיהודים אנחנו נדרשים לחשבון נפש, כשלוחי ציבור אנחנו מחויבים להחזרת הביטחון לרחובות"

יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה: ״שוב ערב שבת. שוב זעקות כאב ואבל. שוב ילדים. שוב טליתות. תנחומיי למשפחה שאיבדה את היקר מכל. מייחל בכל ליבי להחלמתם המהירה של הפצועים. מחזק את ידי כוחות הביטחון שחיסלו את המחבל ובע"ה יגבו מחיר מכל מי שאיפשר, עודד ולקח חלק בזוועה הלא אנושית הזאת״.

יו"ר ועדת החוקה חה"כ שמחה רוטמן: שמעתי כעת על הפיגוע. את הויכוח על הרפורמה המשפטית יש דרכים לנהל, ונמצא זמן גם לנהל את הויכוח על השימוש בטרמינולוגיה המסיתה ובמטפורות נוראיות. אבל כשדם יהודים אמיתי נשפך ברחובות, זה לא הזמן. ותמיד נזכור: "לא תהיה מלחמת אחים. האוייב בשער."

ח"כ ארז מלול תושב שכונת רמות שהגיע בין הראשונים לזירה: "מראות קשים וכואבים ביותר. הלב שותת דם לראות את הקורבנות, משפחות שרצו לנסוע לשבת לבני משפחתם. חובה להחזיר את אמצעי המיגון שהיו בתחנה עד לפני תקופה ונלקחו מחמת השיפוצים שנעשו".

ראש העיר ירושלים משה ליאון: הלב כואב ודואב אל מול המראות הקשים. מחבל מתועב גודע חיי ילדים ומבוגרים חפים מפשע רק בשל היותם יהודים. זהו אירוע נוסף שמלמד על תקופה מתוחה שמצריכה לשמור על ערנות. אני מחזק את ידי כוחות הביטחון בעבודתם בחקירת האירוע ובמלחמה על ביטחון אזרחי ישראל ותושבי ירושלים.



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    תיתבישי לך גב מירב מיכאלי
    את חושבת שלמחבל איכפת מי ראש ממשלה הוא בא לפגע ביהודים
    זה לא הזמן לתגובות המבישות שלך

  2. 4

    תחסכו מאיתנו את התגובות של החלאות מהאופוזיציה ( מיכאלי וכו) שמתקשרים רק את איבוד השליטה שלהם…

    1. גם של חלאות מהקואליציה כדוגמת יור הכנסת שעושים מעשי דור המבול ואח"ז מדברים על טליתות… טפו גועל נפש!

  3. 3

    לגרש את כל הערבים מהמדינה שלנו, כן הגיע הזמן להעלות את זה לדיון רציני לסגור דילים עם מדינות שיהגרו לשם!
    אי אפשר לחיות עם החיות האנטישמיות האלה ואי אפשר לוותר על עוד שטחים גם ככה ישראל צימוק ובלתי אפשרי כמעט להגן עליה, פשוט לגרש ולהגר אותם מתוכנו

    1. אני כבר לא מגיב ללכל מיני חלאות שפוערים את פיהם ללא חשבון ועוד לחשוב שהייתה שרה בממשלה רק תבינו עם מי יש לנו עסק
      ארץ אל תכסי דמיהם. ה"נקם ישיב לצריו. ובירושלים תנוחמו